16 juli 2015

allt handlar om prioriteringar

Det har stått still ett tag här på bloggen.
 
Efter förra sommarens renoveringsmaraton fick jag nog och tog några månaders paus från stuglivet och allt som hör därtill. Jimmy gjorde tvärtemot och njöt istället av lugnet ute i Roslagens skogar. Han passade samtidigt på att fortsätta renoveringsarbetet utan mig och till min stora förtjusning står nu även storstuga och hall klara.
 
 
 
Och nu är även jag tillbaka med ny energi och nytt engagemang. Jag har tillbringat flera helger därute men är noggrann med att prioritera vila och njutning framom jobb. Jag lullar runt i mjuka kläder och gör nästan endast det som för stunden faller mig in.

De aktiviteter som för tillfället utförs är inredningsrelaterade, och hela processen från planering till inköp är oftast ren njutning för mig. Nya inlägg är på inkommande där vi bjuder på glimtar av den inredning som nu tagit plats och förgyller vår tillvaro på stugan.
 
 
/mikaela
 

Inga kommentarer: