11 augusti 2014

sovrumstextil

Sovrummet är ett av de viktigaste rum jag vet. God sömn kan göra under. Precis som ett otillräckligt antal timmar kan förstöra en hel dag. I våras beställde vi en ny säng till stugan och nu när sovrumsrenoveringen är klar har denna säng fått inta sin rätta plats.

Men en säng gör ju inte hela sovrummet. 

Som bäst letar vi efter en stil som passar oss båda och vår lilla stuga. Jag kan tyvärr inte bjuda på ljuva bilder från vårt eget krypin än och därför bjuder jag på några bilder av sovrumstextilier som jag samlat på mig under de gångna månaderna. 




1 | 2 | 3 | 4

 Jag är bevisligen inne på smutsiga pasteller, mullvad, olika nyanser av grått och krispigt vitt. Undrar om min bättre hälft är lika förtjust i dessa som jag råkar vara..


/mikaela

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint som det är med pasteller och grå/vitt! Blir så pass mycket fräschare :)